.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش باران سارقان در بابلسر را به دام انداخت

فرمانده انتظامي بابلسر گفت: سارقان منازل و ويلاهاي خالي از سكنه افراد غيربومي در شهرستان بابلسر دستگير شدند.

سرهنگ محمدرضا نيازي پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند روز اخير گزارش‌هايي مبني بر سرقت بعضي منازل و ويلاهاي خالي از سكنه داشتيم.

نيازي اظهار داشت: صاحبان اين منازل در استان‌ها و شهرهاي ديگر مشغول به‌كار و زندگي بودند و در برخي از تعطيلي‌ها و يا اواخر هفته به‌صورت تفريحي و سياحتي به اين مناطق مي‌آمدند كه در بدو ورود به منازل خود متوجه مي‌شدند كه اموالشان به سرقت رفته است.

رئيس پليس شهرستان بابلسرادامه داد: در اين راستا تحقيقات وسيعي توسط كلانتري و پليس آگاهي شهرستان انجام شد كه در روز گذشته و با توجه به بارش باران و رد پاي به‌جاي مانده سارقان از محل آخرين سرقت خود تا محل اختفا اموال مسروقه، آنها را به دام انداخت.

نيازي تصريح كرد: با تعقيب رد پاي به جاي مانده بر روي گل باغچه و كوچه‌هاي اطراف اين خانه محل اختفاي اين سارقان شناسايي شد كه در اين راستا چهار نفر از اين سارقان(دو مرد و دو زن) شناسايي و دستگير شدند و اموال مسروقه خانه‌هاي ويلايي نيز كشف و توسط مالباختگان شناسايي شد و در اين راستا پرونده اين سارقان تشكيل و در حال بررسي‌هاي تكميلي است.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر گفت: در بازجويي‌هاي اوليه متوجه شديم اين افراد داراي سوء پيشينه و پرونده قضايي در شهرهاي آمل، نكا و تهران بوده و حتي در شهرهاي مجاور نيز مبادرت به سرقت منازل داشتند.

رئيس پليس شهرستان بابلسر درباره نحوه سرقت اين افراد اظهار داشت: اين افراد با اجاره موقتي و كوتاه مدت در مناطقي از شهرستان‌ها روزها به تكدي‌گري و شناسايي منازل خالي از سكنه ويلاهايي كه صاحبانشان غير بومي بودند پرداخته و در نيمه‌هاي شب به سرقت اموال اين منازل مي پرداختند.‌

نيازي در ادامه به افرادي كه منازل ويلايي در شهرستان‌هاي ساحلي مازندران دارند توصيه كرد تا حدالامكان افرادي را به‌عنوان سرايدار و يا امين خود در اين منازل قرار داده و يا از طريق موسسه حفاظتي و مراقبتي انتظام كه در كل كشور و به ويژه در شهرستان بابلسر به صورت ويژه فعاليت دارند مراجعه كرده و با تنظيم قرارداد نسبت به امنيت اموال خودشان با پليس همكاري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.